Mak Su Dengan Saya

Semasa Mak su sy masak di dapur, dia hanya bertuala yg dililit atas sedikit payu daranya yang gebu. Ibarat berkemban tapi terlalu seksi bg org luar jika dilihat tp bg sy anak buahnya biasa saja. Dgn tak semena adik sy naik mencancang naik mcm tiang bendera dataran merdeka pulak, dan maksu terperasan yg adik sy dah naik. Dia buat don�t know jer aku tengok. Lepas masak maksu terus sambung mandi kat bilik air di dapur tu.

Sambil saya menikmati nasi putih dan berlaukkan ayam goreng maksu dan sedikit sayur tumis air sy makan dengan penuh selera didapur. Seketika maksu memanggil, katanya tolong ambilkan tuala yg baru kerana tuala yg dipakai tadi dah basah. Aku pun dgn malas pergi amik kat bilik dia,lalu sy bawa tuala kepada dia dgn harapan dpt aku sambung makan nasi dengan ayam goreng ni. Nyata rezeki aku lebih baik kali ni, maksu sambil tersenyum mengoda padaku minta dilapkan badannya yang basah , inilah kali pertama aku lihat tubuh badan maksu tanpa seurat benangpun dihadapan mata secara live. Mak su kata yang dah nampak adik aku berdiri tadi bila akau lihat body maksu tu, Rupanya maksu sy dah gian nampaknya, maklumlah paksu aku dah 2 mlm dilaut keraa menangkap ikan. Utk pengetahuan paksu sy ni nelayan di laut sederhana dalam, so kalau kelaut, paling awal pulangpun 3 hari,

Selesai saja aku melapkan tubuh bogel maksu,dia pun melilit terus badannya dgn towel, katanya cukup takat itu sahaja untuk sy, lebih lebih tak boleh nanti paksu marah katanya, tp dari raut wajahnya memang nampak nafsunya yang bergelora. Lalu sy meneruskan makan dengan rasa hampa dan kecewa kerana tak dapat puas. Lepas makan saya duduk tgk tv. Maksu datang pada saya dan duduk dgn saya nengok tv sama, dia tanya pada sy samada ghairah tak lihat dia berbogel tadi, sy kata adalah jugak. Kenapa katanya, sy ckp badanya masih cantik dengan bodynya yang solid, buah dada yang kenyal ketika disentuh dan kulit kuning lansat maksu membuat nafsu sy naik dgn gila sekali. Maksu terkejut dgn pengakuan sy itu. Maksu dgn tidak semena mena berkata kalau sy rasa nakkan seks dgnnya silalah kebiliknya sekarang, sambil berjalan kebiliknya dia melucutkan semua baju dan kain batik yg dipakai, membuatkan aku terus melompat kebilik dengan otomatiknya. Saya terus rangkul maksu dari belakang, dengan perlahanku usap badan maksu yang menggebu, saya memainkan payu daranya dari luar coli, sambil maksu mengeliat kesedapan dengan disertakan erangan kecil aku tau maksu aku memang sedang dahagaka seks dari suaminya yang kelaut ketika ini, mungkin dia fikir sy boleh memuaskan nafsunya yang bergelora ketika ini. Kulurutkan pantesnya kebawah , terpampanglah punggungnya yg agak jatuh sikit tapi masih menggairahkan sesiapa yang dapat melihatnya lalu saya usapkan sampai maksu terangkat punggungnya, dan dengan tangan saya dialirkan sehingga ke celang kangkangnya membuatkan maksu melentikkan badanya kebelakang, mungkin terlalu stim kot, dalam fikiran saya, beruntung juga duduk rumah paksu ni dapat rasa pulak body maksu yang sungguh mengiurkan ni. Akhinya maksu mengajarkan saya untuk memasukkan kemaluan saya kedalam farajnya, maksu mengocak dulu kemaluanku yang sedikit menegang dgn menjadi tegang sekali, sebelum itu sempat dia menhisap kemaluanku, katanya kemaluanku nampak bersih dan comel, maklumlah masih teruna lagi. Dengan perlahan maksu memandu kemaluanku kearah kemaluannya, kepala kemaluaku digosok dahulu di permukaan kemaluannya membuatku kegelian bercampur kesedapan, maksu membetulkan kedudukannya sedikit sambil tangan tak lepas dari memegang kemaluanku,kemudian maksu cakap tekat perlahan lahan dahulu kedalam sambil tangan maksu memandu arah kemaluan saya ke dalam farajnya yang agak melekit sedikit, akhirnya masuk sedikit kepala kemaluan saya, terasa sedikit suam suam didalamnya membuatkan nafsu badan saya naik dengan tinggi, maksu menyuruh saya menekan lagi sedikit demi sedikit ke dalam farajnya, ketika ini tangannya sudah dilepaskan kerana kemaluan saya telah memasuki faraj maksu, dengan suara yang tidak beapa jelas maksu meminta aku menolak kamaluanku hingga dalam lagi, sambil kehangatan faraj maksu menjalar kaseluruh keliling kemaluanku, aku rasa kemaluanku tersentak selepas aku menolak masuk, maksu kata dengan suara yang stim sekali,dah sampai pangkal rahim dah, dgn suara yang sungguh sayu maksu minta di sorong tarikkan kemaluanku dalam farajnya itu denga perlahan lahan dan secara tetap kalau boleh, maksu kata lebih cepat dia klimak kalau henjut dia dengan perlahan dan konsisten, aku dengan ghairahnya menghenjut maksu aku dengan perlahan lahan sambil faraj maksu mengemut kemaluan saya dengan enak sekali, maksu mula menjerit kecil sambil nafasnya tersekat sesekali kemaluan saya menerjah dalam sekali, sya sekarang sudah dapat merasa hubungan seks yang begitu enak dan ghairah sekali dengan maksu saya, sambil menghisap puting payu dara maksu saya kiri dan kanan sesekali mencium leher maksu dan mulutnya dan sambil itu maksu juga membalas dengan relanya dihenjut oleh anak buahnya, dengan nada ikhlas maksu berkata terima kasih diatas segalanya yang saya lakukan ini, kalau tak ada saya mungkin maksu beronani hari ini, akhirnya maksu saya mencapai jugak klimaknya sebelum saya, lepas badan maksu mengejang sy rasa kemaluan saya berdenyut, rasanya seperti masa saya onani, saya katakanan pada maksu mungkin saya nak terpancut dah, maksu minta aku melajukan henjutan kepadanya dan minta sy memancutkan kedalam farajnya yang kontang ini, saya melajukan henjutan dan sampai pada ketikanya badan saya rasa satu kejutan elektik yang amat dasyat sekali sambil keghairahan kerana kamutan farj maksu semakin kuat, saya menghamburkan air mani saya kedalam kemaluan maksu saya, dan maksu terjerit kecil seperti kepuasan semasa saya memancutkan air mani saya itu, kemudian saya tertiarap atas badan maksu. Seketika terasa kemaluan saya mangecut dan saya mencabut keluar lalu baring di sebelah maksu, maksu mengucapkan terima kasih kerana sudi melunaskan segala tuntutan batinya dan katanya saya pandai memuaskan nafsunya, maksu Tanya samada aku pernah melakukan seks sebelum ini, aku cakap maksulah yang pertama sekali kerana sebelum ini saya memang tak tahu untuk melakukan seks dengan sesiapa cuma selalu menonton cd blue sahaja. Maksu meminta perbuatan in dirahsiakan dan minta padaku agar tinggal lama lagi dirumahnya kerana sedap berhubungan badan dengan saya, saya terpaksa akur dengan permintaan maksu, akhirnya sebulan aku bersetubuh dengan maksu aku tanpa pengetahuan sesiapapun, semasa suaminya kelaut aku pulak sibuk mengerjakan tubuh maksu saya, saya sudah seperti suami isteri dengan maksu, panggilan maksu tidak lagi kugunakankan kerana maksu minta dipanggil saying supaya lebih manja dan mesra ikatan kami berdua. Sehingga sekarang maksu saya masih menagihkan seks bersama saya walaupun saya suadh beristeri dan ada anak sorang sekarang ini, maksu kata biarlah hubungan kita begini sahaja sehingga akhirnya kerana tiada siapa yang tahu antara kami berdua sahaja, kekadang rasa mengidam tubuh maksu aku bawa isteriku kerumah maksu sekali, pada malam harinya selapas semua tidur kami berdua akan mamadu kasih sepuasnya. Benih saya pun ada yang menjadi pada maksu, tapi paksu tak perasan sangat sebab dia pun main jugak dgn maksu. Begitulah ceritanya, hinggalah kesaat saya menaip cerita ini saya dan maksu sedang bercuti di terngganu, saya ada kursus pejabat di tioman dengan maksu ikut sekali, dia bohong suaminya katanya ada rombongan sambil belajar ke tioman anjuran kerajaan. Disini saya dan maksu seperti suami isteri, makan bersama, mandi bersama, tidur bersama, seks bersam, dan serba serbinya bersama. Saya tamatkan cerita saya disini sahaja tentang perhubungan terlarangku dengan maksu ku

Tidak ada komentar:

Posting Komentar