Posisi doggy

Namaku tina dan usiaku baru mencecah 25 tahun.Aku seorang janda muda dan tinggal bersendirian dirumah teres.Sudah 2 tahun hidupku sepi tanpa insane bernama suami disisi.Walaupun kehidupan seharian aku bebas tapi sebagai seorgang insan biasa aku tetap merasa kesunyiaanya.Tambahan jiran-jiranku kebanyakannya cina.Disebelah kiri rumahku tinggal sepasang suami isteri berbangsa india.pendekan cerita hanya aku seorang yang berbangsa melayu yang tersesat kawasan perumahan tersebut.Aku kurang mengenali jiran-jiranku kerana kesibukan masing-masing.Tabiat aku pula bila dirumah aku lebih suka dan selesa berbogel.kadangkala aku selalu memerhatikan bentuk badanku di depan cermin.Sambil fikiran ku melayang mengingati kenangan lalu.Entah dimana silapnya aku dicerikan oleh suamiku sedangkan badanku boleh mengiurkan sesiapa yang memandannya.Ramai teman2 sepejabatku yang lelaki mengatakan aku menpunyai potongan badan yang cantik dan boleh dikelaskan sebagai imbol seks.Ada juga yang menyatakan niat untuk menjadikan aku teman tidur tetapi aku tidak berminat.

Kerana kawasan perumahan tempat aku tinggal itu kawasan panas disebabkan kerap berlakunya kecurian aku turut membela 2 ekor anjing baka import.Walaupun aku tahu anjing adalah haram tetapi demi keselamatan aku dan rumahku soal itu aku tolak jauh-jauh ke tepi.Aku berikan nama jack dan jill pada anjing2ku itu.Malah sejak kebelakangan ini aku sering tidur ditemani oleh2 jack dan jill.Asalnya anjingku itu terlepas dari kurungan pada satu malam dan masuk ke bilikku semasa aku nenyak tidur.Dan mulai saat itu aku biarkan saja kedua-duanya tidur bersamaku.walaupun pada mulanya aku merasa agak jijik.rentetan dari itu selalulah juga aku mandi sambil membersihkan anjing2ku itu.ye la supaya tidak berbau bila tidur bersamaku kelak.

Pada satu malam hujan turun lebat sekali.dengan guruh dan kilat sabung menyabung aku masuk tidur awal.hendak menonton tv tiada cerita yang aku minat.dengan keadaan berbogel aku melangkah longlai menujuk kebilik tidurku.Aku lihat kedua2 ekor anjingku sudah lena tidur.Perlahan-lahan aku melabuhkan punggung mugilku diatas kerusi di depan meja solek.Perasaanku malam itu agak berlainan.Lain semacam aku rasakan.Seperti ada sesuatu yang tidak kena.Seperti ada niatku yang tidak tertunai.Sambil duduk aku meramas2 manja payudaraku.sambil fikirkanku membayangkan waktu aku dicembui oleh suamiku dulu.Aku semakin gahairah dengan kelakuan itu.Sedap sekali rasanya.Alangkah bagus andai masa ini aku masih mempunyai suami.Tangan kiriku masih meramas2 payudaraku sambil sesekali mengentel-gentel putingku.Sementara tangan kiriku sudah berada dikelangkangku.Aku kuakkan luas kangkangku sambil jari jemariku bermain-main dengan kelentiku.enak sekali rasanya.Aku dapat merasakan farajku yang tembam itu dibasahi olrh air mazi yang keluar.Aku tersentak dan berhenti setelah aku sedar kelakuanku itu.Aku pandang ke katil.ku lihat kedua2 ekor anjingku masih nenyak tidur.mungkin sebab cuaca yang sejuk.

Aku teruskan semula pelakuanku apabila aku merasa sangat2 menginginkannya.Kali ini aku masukan 2 jariku kedalam farajku.Lalu aku goncangkan laju2.berdecit2 bunyi air maziku.bergoyang2 payudaraku mengikut rentak kocakanku.aku menjerit2 nikmat.Tanpa aku sedar kedua2 ekor anjingku berada disebelah.aku lihat lain sekali pandangan jack dan jill memandangku.Seperti ada sesuatu yang mereka mahukan dariku.Tanpa aku sedar aku tunduk dan terus mencium jill.agak lama juga aku menjilat kedua2 lidah anjingku itu.habis lencun mukaku kerana air liur anjing peliharanku itu.kemudian aku melangkah ke atas katil.kedua2nya mengekoriku seperti kelaparan yang teramat sangat.aku menelentang dengan kedua2 kakiku kangkang seluas2nya.dengan pantas aku memaut jack ke arah kepalaku.dan dengan pantas aku terus memasukkan kote jack ke dalam mulutku.Agak hanyir juga.tetapi dek kerana nafsu yang membuak aku tidak peduli lagi.aku lupa halal dan haram.sementara itu jill seperti mengerti terus saja menjilat2 farajtku selahap2nya.mungkin kerana ada sedikit bau-bauan yang menarik minatnya.Aku terus menjerit2 kesedapan.seperti ada arus elektrik mengalir di dalam badanku.belum pernah aku merasa kenikmatan seperti itu.hampir 3 minit aku diperlakukan begitu oleh jill aku pun memancutkan air yang sudah lama aku simpan.sementara itu jack sudah pun memancutkan maniinya ke mukaku.

Kemudian aku bangun dan meniarap dalam posisi doggy.Tanpa disuruh2 jill terus menyondol2 punggungku.dengan sedikit bantuan dariku dapatlah kotenya memasuki farajku yang sudah lencun itu.Aku merasa amat nikmat dengan dayungan yang kuat dan laju dari jill.sambil aku menahan tujahan demi tujahan dari jila aku lancapan kote jack.tidak lama selepas itu dapat aku rasakan cecair panas didalam farajku.aku tahu mesti jill telah terpancut.kemudian aku baring telendang balik.aku pandu jack ke kedudukannya.dengan aku capai kotenya dan terus memasukan ke dalam farajku yang sudah siap mananti.tujahan dari jack lebih hebat dan kuat dari jill.aku meraung kesedapan.setelah puas aku ke posisi doggy pula.kali ini aku masukan kote jack ke dalam lubang buntotku.agak sempit dah pedih juga.setelah beberapa kali mencuba akhirnya dapat juga ku masukan kote jack.seketika kemudian jack terpancut lagi tetapi kali ini di dalam lubang buntotku.aku hanya membiarkan saja air mani anjing2 ku meleleh.tanpa berlengah-lengah jill mengambil bahagian kembali.seperti juga jack aku pacukan kotenya ke dalam buntot ku.setelah sekian lama akhirnya jill terpancut untuk kedua kalinya.Aku terbaring kepenatan.malam itu sampai ke pagi aku melakukan dengan anjing2ku.entah berapa kali aku disetubuhi oleh anjingku itu dan berapa banyak air mani yang telah masuk kedalam faraj dan buntotku.siang itu barulah aku tidur dek keletihan dan mengantuk melayan nafsu serakahku.Sampai sekarang aku masih melakukannya.tetapi kali ini dengan 3 ekor anjing.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar