Petang yang dingin

Cerita yang aku paparkan adalah rentetan kisah ku bersama ibu ku yang dahagakan belaian seorg lelaki. Aku tinggal bersama ibu ku setelah bapa ku meninggal dunia pada tahun 2000 akibat kemalangan. Ibuku sangat sedih atas pemergian bapa ku kerana hilangnya tempat kami bergantung harap. Bapa ku ade meninggalkan sebuah rumah tempat kami tinggal sekarang dan sedikit wang simpanan untuk kami meneruskan hidup. Aku lihat ibu sangat sedih tetapi apabila setahun kemudian aku lihat ibu sudah dapat menerima pemergian bapa ku itu.

Aku masih bersekolah di tingkatan 5 dan akan menduduki peperiksaan SPM tidak lama lagi. Setiap pagi ibuku berniaga kuih di hadapan rumah ku dan sebelah petang nye berkebun di sebelah rumah ku kerana kami tinggal di kawasan kampung dan di sebelah rumah ku tanahnya masih lapang untuk bercucuk tanam. Setiap petang aku akan membantu ibuku di kebun itu pun kalau aku tidak ke padang bermain bola.

Suatu petang hujan turun dengan lebatnya. Ibu tidak dapat ke kebunnya dan aku pun tidak dapat ke padang. Kami menghabiskan masa berbual di daput sambil ibuku menjamu ku kopi dan pisang goreng. Nikmat rasanya makan goreng pisang dan kopi panas masa hujan lebat mencurah - curah dan terasa kedinginan di petang itu. Aku dan ibu terus berbual perbagai topik hingga la aku terlepas cakap kpd ibu ku...

....'ibu tidak rindukan belaian ayah ke..'....

Ibuku terdiam dan memandang ku tajam dan bersuara.....

....'ibu memang rindukan belaian nya tetapi apa kan daya bapa mu telah tiada..'

aku memberanikan diri bertanya lagi....

....' kamal kan ada ibu, kamal sanggup janji ibu sayang kan kamal...'

ibu merenung tajam dan bersuara....." kamal sanggup ke "

belum sempat habis ibu ku bersuara aku terus bangun dan terus memeluk ibuku dan mencium nya sepuas - puasnya. Ibu membalas ciuman ku dan kami berpelukan di meja makan. Aku memberanikan diri meraba buah dada ibu ku dan ternyata ibu ku tidak marah malah die dengan selamba membuka baju dan baju dalamnya. Aku melihat dengan penuh ghairah dan terus menghisap dengan rakusnya. Ibu ku berdengus kenikmatan yang teramat sangat....ah ah ah ah ah aaaahhhhhhh sedap kamal..."

Aku mengangkat ibu dan terus membawa ibu ke bilik nya. Sampai ke bilik aku membaringkan ibu dan terus menggomolnya dengan rakus. Aku melucutkan kain batik yang di pakainya dan ibu tidak memakai seluar dalam rupanya. Tanpa berlengah aku terus menjilat lurah dendam ibu ku. Ibu kenikmatan dengan jilatan dan isapan ku di kemaluannya. Setelah puas aku bangun dan membuka seluar ku. Terpacul batang 8 inci ku yang terpacak megah dihadapan ibu ku. Tampa bersuara ibu ku merangkul batang ku dan terus mengulum dengan rakusnya. Aku kenikmatan...ah ah ahhhh sedap nya buuuuuuu"

Setelah ibuku puas mengulum batang ku ibu terus berbaring dan meminta ku memasukkan batang ku kedalam lubangnya yang sekian lama tidak digunakan itu. Tanpa berlengah aku memasukkan dan terasa sedikit sempit kerana lama tidak digunakan....

" Pelahan sikit kamal...batang mu besar sayang.."
kata ibu ku..

Aku memasukkan perlahan2 kedalam dan berhenti apabila seluruh batang ku berada di dalam lubang ibu ku..

" sedap nya kamal, batang mu besar buat ibu kenikmatan sayang...biar kan sekejap sayang, ibu nak menikmati batang ku dulu...."

Setelah ku membiarkan batang ku seketika didalam aku terus melakukan pergerakan sorong tarik dengan lajunya. Aku melihat ibu merasakan kenikmatan yang teramat sangat dengan gerakan itu dan aku semakin bersemangan memuaskan ibuku.

" laju lagi kamal...ibu sedap sangat dengan batang mu sayang.....dalam lagi sayang.....ahahahahah ahahahaha aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sayangggggg..."

setelah puas aku menunggingkan ibu ku dalam keadaan doggie style. dan aku terus memacu dengan laju batang ku kedalam lubang nikmat ibu. Ibu mengerang kenikmatan yang teramat sangat. ah ah ah ah aha aaahhhhhhhhhhhhhhhhh

" laju lagi kamal,,,ibu sudah mahu datang sayang...

Aku tahu ibu sudah hendak sampai kekemuncaknya dan aku lajukan pergerakan sorong tarik batang ku. Aku merasakan penghujung ku juga akan tiba juga.,

" tahan ibu...kamal pun sudah hendak datang..kita datang sama-sama ye ibu...'

" Ok sayang tapi ibu sudah tidak tahan ni sayang......ibu datang sayang..ah ah ah ah ah ah aaahhhh aaaahhhh aaaahhhhhhhhhh sayangggggggggggggggg..."

Serentak dengan itu aku pun memuntahkan air nikmat ku kedalam lubang ibu ku dengan bnyak sekali dan kamu berpelukan dalam kenikmatan bersama.

" Terima kasih sayang...ibu tersangan puas sayang dengan permainan mu tadi..janji dgn ibu ya sayang jgn kamal main dgn sapa - sapa ya dan kalau kamal ingin kan minta dari ibu ye sayang..."

Aku tersenyum dan terus memeluk ibu ku dengan eratnya sambil tertido kepenatan yang teramat sangat..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar